Методична розробка

Тренувальні вправи 
для вироблення навичок швидкого, правильного, свідомого та виразного читання 
учнів 1-го класу
Одне із багатьох завдань, що стоять перед початковою школою – навчити дитину читати. Адже читання – це невичерпне джерело знань, універсальний спосіб розвитку пізнавальних, мовленнєвих і творчих здібностей дитини, могутній засіб виховання моральних якостей і розвитку естетичних почуттів.
    Завдання вчителя початкових класів – навчити учнів свідомого, правильного, виразного читання цілими словами в оптимальному для кожної дитини темпі. Важко вчитися дитині, яка не встигає за однокласниками , втрачає віру в свої сили. Читання нерозривно пов'язане з письмом та іншими предметами. Якщо учень добре читає, він грамотно пише, має широкий кругозір, багатий словниковий запас, він добре розвинений, вміє логічно мислити, висловлювати свою думку. Щоб учні добре читали, необхідно прикласти чимало зусиль вчителеві і батькам.
    Опираючись на традиційну методику навчання грамоти, досягнення педагогів – практиків та власні надбання, розробила тренувальні вправи  для вироблення навичок свідомого, правильного і виразного читання учнів 1 класу, які знають всі букви алфавіту. Ця методика дає можливість за короткий проміжок часу навчити дітей читати. На кожну голосну букву розроблена окрема сторінка, яка містить склади, слова для читання та завдання для розширення кута зору, для вироблення швидкості читання, цікаві завдання.
     Такі тренувальні вправи дають можливість диференціювати завдання та здійснювати індивідуальний підхід до кожного учня.

Немає коментарів:

Дописати коментар